Nachádzate sa tu

Konferencia nielen o biddingu

Praktických príkladov a rád nie je v e-commerce nikdy dosť. Preto pre vás organizujeme konferenciu o biddingu – PROBIDDING. Pracujete s porovnávačmi tovaru a nastavujete bidding ručne alebo automaticky? Práve pre vás je určený deň plný biddingovej inšpirácie a zdieľania skúseností.

PREČO PROBIDDING

Na konferencii sa stretnú markeťáci a e-shopári, ktorí pracujú s biddingom, chcú sa podeliť o svoje skúsenosti a inšpirovať sa postupmi ostatných. Stratégií biddingu je nespočetné množstvo a každý špecialista alebo e-shopár používa svoje overené. Príďte si preto vypočuť, ako to robia ostatní kolegovia z oboru.

PROBIDDING 2020

Ročník 2020

Druhý ročník sa uskutoční 14. 5. 2020. Stretneme sa v priestoroch divadla BuranTeatr a k nemu patriacej kaviarni Black Box Cafe, rovnako ako minulý rok. Mená spíkrov a témy prednášok budeme v nasledujúcich týždňoch zverejňovať. Sledujte nás, nech vám nič neujde.

CENA

Udalosť je ZADARMO, potrebné je len vyplniť registračný formulár.  Zaistíte si tak stoličku na sedenie.

Zaregistrovať sa

V prípade otázok či nejasností nám neváhajte napísať na e-mail dominika.postavova@biddingfox.com.

 

Tým Bidding Fox

 

Ze života biddingového automatu

Kontrola  produktov
Každý z nás chce mať prehľad v možných problémoch či byť varovaný pred tým, než nejaký nastane. Na stránke Diagnostika vám Lišiak odhalí všetky dôležité informácie a podrobnosti, ako sa vaše ponuky vyvíjajú a na čo si dať pozor.
segmantácia produktov
Určite ste už niekedy riešili, s ktorými produktmi začať pri optimalizácii inzercie. Teraz si ukážeme spôsob, ako na produkty nazerať.
Stratégie  podrobne
O nastavení stratégií sme si už to najpodstatnejšie povedali a teraz sa zameriame na to, čo všetko vám stránka ponúka. Cez vysvetlenie každého tlačidla sa dostaneme až ku grafom s historickým vývojom jednotlivých stratégií či aktuálnym štatistikám. Zistite viac a pustite si video.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.