Nachádzate sa tu

Konferencia nielen o biddingu

Praktických príkladov a rád nie je v e-commerce nikdy dosť. Preto pre vás organizujeme konferenciu o biddingu – PROBIDDING. Pracujete s porovnávačmi tovaru a nastavujete bidding ručne alebo automaticky? Práve pre vás je určený deň plný biddingovej inšpirácie a zdieľania skúseností.

PREČO PROBIDDING

Na konferencii sa stretnú markeťáci a e-shopári, ktorí pracujú s biddingom, chcú sa podeliť o svoje skúsenosti a inšpirovať sa postupmi ostatných. Stratégií biddingu je nespočetné množstvo a každý špecialista alebo e-shopár používa svoje overené. Príďte si preto vypočuť, ako to robia ostatní kolegovia z oboru.

PROBIDDING 2020

Ročník 2020 – vzhľadom na situáciu zrušené

Tento ročník Probiddingu bude súčasťou e-commerce konferencie MergadoFest. Máme pre vás pripravený samostatný stage, na ktorom prebehne napríklad prednáška od Vládi Trevisana z agentúry Besteto alebo Jany Dzuričkovej z Unikum. Čo všetko vás na MergadoFeste čaká? Prečítajte si viac informácií v oficiálnom programe na stránkach Mergada, zaregistrujte sa a my sa budeme tešiť 17. septembra v Mo-cha, neďaleko brnenského výstaviska.

 

CENA

Udalosť je ZDARMA. Stačí vyplniť registračný formulár, ktorým si zaistíte miesto na sedenie.

 

V prípade otázok či nejasností sa neváhajte obrátiť na dominika.postavova@biddingfox.com.

 

ZOZNAM PREDNÁŠOK

 

  • Jirka Guňka – Automatický bidding jako brána k lepším datům o inzerci a konkurenci
    Nebaví vás biddovat manuálně? Nahlédněte do světa automatického biddingu. Ukážeme si, jaká data a informace můžete získat díky Bidding Foxu o konkurenci nebo vlastním sortimentu. Jak na pár kliknutí odhalit problémy či pravidelně dostávat reporty o vybraných produktech. Nebo jak zjistit, které produkty máte špatně spárovány a stojí jen peníze místo toho, aby přinášely objednávky. Díky aplikaci Bidding Fox ušetříte hodiny týdně.
     
  • Vláďa Trevisan – Jak začít s cenotvorbou na svém e-shopu
    Jaké jsou cenové strategie? Kde získat data pro cenotvorbu? Jak si stanovit cíle? Jak cenotvorbu automatizovat? Jak vyhodnotit přínos cenotvorby? Na to všechno a mnohem víc odpovím ve svém workshopu. Dále vám ukážu, jak si snadno nastavit cenový automat pomocí Mergada a nebo aplikace Pricing Fox na Shoptetu a nebo jiném krabicovém, či open-source e-shopovém řešení.
     
  • Michal Trousil – Čím více tím lépe, nemusí vždy platit
    Ukážu vám, jak pustupuji při nastavování strategií pro bidding. Jak se rozhoduji, jestli a kolik strategií zvolím. Z jakých dat vycházím, (jak strategie validuji) a inzerci zpětně vyhodnocuji napříč zbožáky, jako je Heureka, Favi, Glami.
     
  • Jana Dzuričková – CSS a jeho miesto pri biddingu na zbožákoch
    Čoraz viac zbožákov nám umožňuje zapojiť sa do CSS. Aké možnosti nám zbožáky ponúkajú? Kedy je výhodné sa zapojiť? A ako pri tom pracovať s biddingom a neminúť celý budget za 3 dni? Prednáška o tom, ako efektívne využiť CSS vo svoj prospech.
     

Tým Bidding Fox

 

Ze života biddingového automatu

Vstupná stránka vs. ITEM_ID
Pri nastavovaní aplikácie Bidding Fox máte možnosť vybrať si, podľa čoho budete párovať štatistiky k produktom. Rozlišujeme dve možnosti –⁠ párovanie podľa vstupnej stránky alebo ITEM_ID. Obe sa vyznačujú špecifickým správaním a majú výhody a nevýhody. Zistite o nich viac.
Certifikovaní partneri
Neviete si rady s inzerciou na Heureke a Zboží.cz? Zverte svoj e-shop do skúsených rúk našich certifikovaných partnerov.
Prvá biddingová stratégia
Zapnutím aplikácie práca nekončí. Iba so správne nastavenými stratégiami bude Bidding Fox vedieť, ako má pre váš e-shop pracovať. Zistite viac, aby aj vaša inzercia bežala ako riadne premazaný stroj.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.