Nachádzate sa tu

Novinky v Bidding Foxe - upravené filtrovanie a diagnostika pri stratégiách

Máme pre vás opäť niekoľko noviniek, ktoré vám pomôžu v biddovaní na porovnávačoch tovaru. Minulý mesiac sme do aplikácie pridali možnosť kombinovať rôzne vyhľadávacie dotazy pri filtrovaní. Podstránku Produkty sme ešte o trošku vylepšili a pridali pár nových funkcií. Pozrite sa, ako s nimi môžete pracovať.

Podstránka Produkty

Na podstránke Produkty si už na prvý pohľad všimnete rozdiel - upravili sme podobu hlavnej ponuky filtrov. Po novom vidíte základné filtre a po rozkliknutí rozšírených i ďalšie možnosti, na ktoré ste v Bidding Foxe zvyknutý - vyhľadávanie vo feede, štatistikách alebo ručných úpravách. Novinkou je možnosť využitia zadania vlastného dotazu.

Môžete vyhľadávať nielen podľa dopytu AND, ako tomu bolo doteraz, ale aj podľa dotazu OR. Okruh vyhľadávaných produktov sa teda rozšíril.

Môžete vyhľadávať napr. produkty, ktoré nemajú zapnutý PPC režim v karte alebo produkty, ktoré sú do 5. miesta podľa ceny.
 

Ukážka vlastného vyhľadávacieho dotazu.

Pri vyhľadávaní vám bude napovedať aplikácia.

Našepkávač v aplikácii.

Alebo produkty, ktoré majú v kategórii vo feede alebo na Heureke slovo parfumy - heureka_category: Parfumy OR categorztext: parfumy.

DETAIL STRATÉGIÍ

Novinku nájdete aj v detaile stratégií. Keď na hlavnej stránke rozkliknite vybranú stratégiu, vidíte jej štatistiky, históriu, zmeny a ďalšie. Pridali sme ešte box so základnou diagnostikou, v ktorom zistíte:

  • počet produktov, ktoré do stratégie spadajú,
  • koľko z nich plní zvolené ciele,
  • informácie o PPC režime v produktových kartách,
  • koľko produktov sa blíži, alebo presahuje maximálnu CPC alebo PNO.
Nový box s diagnostikou stratégie.

Vďaka týmto informáciám budete mať všetko dôležité na jednej stránke.

Aj nové možnosti vo filtrovaní si môžete ukladať, aby ste sa k nim mohli jednoducho vracať. Ako na to sa dozviete v návode tohto článku. Zaujíma vás viac informácií o tom, ako nastavovať aplikáciu? Prečítajte si články z rubriky FAQ - Fox answers questions.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.