Nachádzate sa tu

Novinky v Bidding Foxe - upravené filtrovanie a diagnostika pri stratégiách

Máme pre vás opäť niekoľko noviniek, ktoré vám pomôžu v biddovaní na porovnávačoch tovaru. Minulý mesiac sme do aplikácie pridali možnosť kombinovať rôzne vyhľadávacie dotazy pri filtrovaní. Podstránku Produkty sme ešte o trošku vylepšili a pridali pár nových funkcií. Pozrite sa, ako s nimi môžete pracovať.

Podstránka Produkty

Na podstránke Produkty si už na prvý pohľad všimnete rozdiel - upravili sme podobu hlavnej ponuky filtrov. Po novom vidíte základné filtre a po rozkliknutí rozšírených i ďalšie možnosti, na ktoré ste v Bidding Foxe zvyknutý - vyhľadávanie vo feede, štatistikách alebo ručných úpravách. Novinkou je možnosť využitia zadania vlastného dotazu.

Môžete vyhľadávať nielen podľa dopytu AND, ako tomu bolo doteraz, ale aj podľa dotazu OR. Okruh vyhľadávaných produktov sa teda rozšíril.

Môžete vyhľadávať napr. produkty, ktoré nemajú zapnutý PPC režim v karte alebo produkty, ktoré sú do 5. miesta podľa ceny.
 

Ukážka vlastného vyhľadávacieho dotazu.

Pri vyhľadávaní vám bude napovedať aplikácia.

Našepkávač v aplikácii.

Alebo produkty, ktoré majú v kategórii vo feede alebo na Heureke slovo parfumy - heureka_category: Parfumy OR categorztext: parfumy.

DETAIL STRATÉGIÍ

Novinku nájdete aj v detaile stratégií. Keď na hlavnej stránke rozkliknite vybranú stratégiu, vidíte jej štatistiky, históriu, zmeny a ďalšie. Pridali sme ešte box so základnou diagnostikou, v ktorom zistíte:

  • počet produktov, ktoré do stratégie spadajú,
  • koľko z nich plní zvolené ciele,
  • informácie o PPC režime v produktových kartách,
  • koľko produktov sa blíži, alebo presahuje maximálnu CPC alebo PNO.
Nový box s diagnostikou stratégie.

Vďaka týmto informáciám budete mať všetko dôležité na jednej stránke.

Aj nové možnosti vo filtrovaní si môžete ukladať, aby ste sa k nim mohli jednoducho vracať. Ako na to sa dozviete v návode tohto článku. Zaujíma vás viac informácií o tom, ako nastavovať aplikáciu? Prečítajte si články z rubriky FAQ - Fox answers questions.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.