Nachádzate sa tu

Novinky v Bidding Foxe - upravené filtrovanie a diagnostika pri stratégiách

Máme pre vás opäť niekoľko noviniek, ktoré vám pomôžu v biddovaní na porovnávačoch tovaru. Minulý mesiac sme do aplikácie pridali možnosť kombinovať rôzne vyhľadávacie dotazy pri filtrovaní. Podstránku Produkty sme ešte o trošku vylepšili a pridali pár nových funkcií. Pozrite sa, ako s nimi môžete pracovať.

Podstránka Produkty

Na podstránke Produkty si už na prvý pohľad všimnete rozdiel - upravili sme podobu hlavnej ponuky filtrov. Po novom vidíte základné filtre a po rozkliknutí rozšírených i ďalšie možnosti, na ktoré ste v Bidding Foxe zvyknutý - vyhľadávanie vo feede, štatistikách alebo ručných úpravách. Novinkou je možnosť využitia zadania vlastného dotazu.

Môžete vyhľadávať nielen podľa dopytu AND, ako tomu bolo doteraz, ale aj podľa dotazu OR. Okruh vyhľadávaných produktov sa teda rozšíril.

Môžete vyhľadávať napr. produkty, ktoré nemajú zapnutý PPC režim v karte alebo produkty, ktoré sú do 5. miesta podľa ceny.
 

Ukážka vlastného vyhľadávacieho dotazu.

Pri vyhľadávaní vám bude napovedať aplikácia.

Našepkávač v aplikácii.

Alebo produkty, ktoré majú v kategórii vo feede alebo na Heureke slovo parfumy - heureka_category: Parfumy OR categorztext: parfumy.

DETAIL STRATÉGIÍ

Novinku nájdete aj v detaile stratégií. Keď na hlavnej stránke rozkliknite vybranú stratégiu, vidíte jej štatistiky, históriu, zmeny a ďalšie. Pridali sme ešte box so základnou diagnostikou, v ktorom zistíte:

  • počet produktov, ktoré do stratégie spadajú,
  • koľko z nich plní zvolené ciele,
  • informácie o PPC režime v produktových kartách,
  • koľko produktov sa blíži, alebo presahuje maximálnu CPC alebo PNO.
Nový box s diagnostikou stratégie.

Vďaka týmto informáciám budete mať všetko dôležité na jednej stránke.

Aj nové možnosti vo filtrovaní si môžete ukladať, aby ste sa k nim mohli jednoducho vracať. Ako na to sa dozviete v návode tohto článku. Zaujíma vás viac informácií o tom, ako nastavovať aplikáciu? Prečítajte si články z rubriky FAQ - Fox answers questions.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobne, ako každý iný. Až v priebehu sa ukázalo, že nám všetkým prevráti život naruby. Zažili sme nové výzvy a zvykali si na nové štandardy. Čo všetko sa odohralo v lišiackej nore za posledný rok sme zhrnuli vo videu. Prajeme príjemné sledovanie.
Nenechajte konkurentov získať vyššie priečky na produktových kartách Heureky
Jedným z kritérii zoraďovania produktov na porovnávačoch tovaru je cena. Sledujete konkurenčné ponuky, aby sa nezobrazovali nad vašimi? Pomocou Bidding Fox Elements dostanete do feedu najnižšiu cenu na karte spolu s URL adresou produktového detailu. Dajte zbohom ručnému preklikávaniu produktových kariet a majte potrebné informácie prístupné na jednom mieste.
Odhaľte rozdiel medzi Free a PPC režimom na porovnávačoch tovaru
Čím sa odlišuje bezplatný režim od plateného a prečo stojí za zváženie vyhradiť na inzerciu väčší rozpočet? Výsledky štatistík Heureky hovoria za seba –⁠ prepnutím e-shopu do PPC režimu sa návštevy v priemere ztrojnásobili. Čítajte ďalej a presvedčte sa sami.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.