Nachádzate sa tu

Zistite, či vaše produkty nevypadávajú z biddingu

Dali ste si prácu s nastavením stratégie biddingu a teraz čakáte, kedy príde nárast objednávok. A stále sa nič nedeje. V Bidding Foxe nájdete rozsiahlu diagnostiku, ktorá produkty stráži a vďaka nej máte k dispozícii cenné informácie pre optimalizáciu. Okrem iného zistíte aj to, či vaše produkty nevypadávajú z biddingu.

Jednou zo súčastí podstránky DiagnostikaValidátory. Tie strážia, či sa správanie vašich produktov nevymyká štandardným situáciám.

VĎAKA NIM ZISTÍTE, ČI:

  • vaše produkty nesúťažia s ďalším automatom,
  • nie je vaša reklama obeťou click fraudu,
  • nemáte nastavené CPC mimo aplikáciu,
  • nemáte v biddingu produkty, ktoré nemajú kliknutia,
  • alebo či nevypadávate z biddingu.

PREČO PRODUKTY VYPADÁVAJÚ Z BIDDINGU

PRÍČIN MÔŽE BYŤ NIEKOĽKO:

  • Nastavenie nízkej ceny za preklik, ktorú konkurencia prebiduje,
  • vyššia doba dodania tovaru, vzhľadom k ostatným ponukám (3 dni vs. do mesiaca),
  • zacielenie na vysoké pozície, na ktoré CPC nestačí,
  • a ďalšie.
Tabuľka produktov, ktoré vypadli z biddingu

Ako zabrániť vypadávaniu z biddingu

Jednotlivé produkty skontrolujte a pozrite sa na nastavenie stratégií, do ktorých spadajú. Porovnajte vaše a konkurenčné ponuky. Ich cenu za preklik nezistíte, ale ak cielite na pozíciu, na ktorej sa zobrazujú oni, istotne ponúkajú vyššiu. Zvýšte teda vašu ponuku, ale pamätajte na to, že maximálnu stanovenú cenu môžete zaplatiť. Pozor, aby nebola nezmyselne vysoká, len aby ste sa dostali na prvú pozíciu. CPC postupne zvyšujte a optimalizujte.
V prípade, že máte pri vašej ponuke vyššiu dostupnosť než ostatné, je potrebné zamyslieť sa, či sa vám neoplatí tovar skladovať.

NASTAVTE SI UPOZORNENIE

V Bidding Foxe zvoľte možnosť posielania upozornení do e-mailu alebo Mergada, aby ste o týchto produktoch mali vždy prehľad. 

Bidding Fox a jeho Diagnostiku môžete vyskúšať na 15 dní zadarmo. Aj vy tak môžete vyskúšať, koľko času vám ušetrí.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Jesenné novinky v e-commerce
Jeseň je v plnom prúde a s ňou prichádza vlna zmien, ktoré hýbu českou aj slovenskou e-commerce scénou. Prekliky zdražujú, menia sa vlastníci, do analytiky pribúdajú nové možnosti a staré procesy dostávajú nový vzhľad. Či už ste majiteľom e-shopu, marketérom alebo jednoducho milovníkom dát, toto by ste si nemali nechať ujsť.
V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.