Nachádzate sa tu

Zboží.cz upravuje spôsob merania konverzií

Zboží.cz bude od 1. 4. merať konverzie iným spôsobom, ako doteraz. Čo vďaka tejto zmene získate a aké úpravy budete musieť vykonať?

Zmena prebehne od 1. 4. 2019. Aby ste mohli aj potom využívať Bidding Fox, budete musieť nastaviť nové meranie konverzií. Od tohto týždňa uvidíte v aplikácii upozornenie na to, aké dáta je potrebné do aplikácie vložiť.

Dva spôsoby merania konverzií

Na Zboží.cz budú k dispozícii dva možné spôsoby merania konverzií - Obmedzený a Štandardný. Obmedzený bude odpovedať doterajšiemu nastaveniu a Štandardný bude rozšírený o dáta týkajúce sa priamych konverzií, hodnotenia skutočných zákazníkov, aktívny zber hodnotenia, recenzie a bude možný prístup k API.
 

Rozdiel medzi obmedzeným a štandardným meraním konverzií. Zdroj: https://www.zbozi.cz/mereni-konverzi/
Rozdiel medzi obmedzeným a štandardným meraním konverzií. Zdroj: https://www.zbozi.cz/mereni-konverzi/

Čo získate vďaka rozšírenému meraniu

Relevantné hodnotenie a recenzie

Veľkou zmenou je, že vaše produkty budú môcť hodnotiť a písať k nim recenzie iba zákazníci, ktorí u vás nakúpili. Nestane sa, že u vašej ponuky budú negatívne hodnotenia od anonymných užívateľov alebo konkurentov, ktorí s vašimi produktami nemajú skúsenosť.

Dáta

K dispozícii vám bude oveľa viac informácií o predaji na Zboží.cz. Budete napríklad vedieť, koľko zákazníkov k vám z porovnávača prišlo a koľko produktov ste predali.

Dáta z merania konverzií sú dostupné iba vám a Zboží.cz. Na ich základe upravujú poradie vo výsledkoch vyhľadávania, obľúbené produkty sa budú posúvať vyššie.

Jednoduchšia administrácia

Vďaka napojeniu na API pre vás bude správa dát zo Zboží.cz veľmi jednoduchá a bude prebiehať priamo v systéme e-shopu. Môžete si stiahnuť hodnotenie a recenzie, reagovať na ne alebo upravovať súhlasy zákazníkov so spracovaním osobných údajov. Dostupné sú vám aj štatistiky výkonu inzercie, výška kreditu apod.

Ako nastavíte nové meranie

Nastavenie merania konverzií bude záležať na technickom riešení e-shopu. V Zboží.cz pre vás pripravili podrobný návod.

Nové nastavenie a Bidding Fox

Aby ste mohli Bidding Fox pre Zboží.cz používať aj po 1. 4. 2019, musíte nastaviť Štandardné meranie konverzií. Nastavenie v aplikácii bude veľmi jednoduché, vyplníte váš API kľúč a ID e-shopu.

ID e-shopu nájdete v administrácii Zboží.cz na podstránke Provozovna.

ID e-shopu na Zboží.cz.
ID e-shopu na Zboží.cz.
Nastavenie prepojenia v Bidding Foxe.
Nastavenie prepojenia v Bidding Foxe.
Do nového nastavenia sa pustite radšej čo najskôr, ale najneskôr do 1. 4.

Uvítate rozšírené a vylepšené možnosti merania konverzií?

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.