Nachádzate sa tu

Vďaka sledovaniu projektu a stratégií vám výkyvy v inzercii nikdy neutečú

Chcete mať ešte lepší prehľad, čo sa s vašou inzerciou na vyhľadávačoch deje? Využite nové možnosti sledovania projektu alebo stratégie v Bidding Foxe. Upozornenie vám príde vždy, keď vami sledovaná metrika prekročí nastavený limit. Ako tieto možnosti nastavíte, sa dozviete v článku.

Kde nové možnosti nájdete

Odteraz môžete sledovať vybrané štatistiky pri projekte aj u konkrétnej stratégie.

  • Pre nastavenie na celý projekt prejdite na stránku Prehľad. Nad grafmi celkových štatistík kliknite na tlačidlo Sledovať a pridajte sledovanie.
    Sledovanie projektu.
  • To isté môžete vykonať aj u stratégií. Zobrazíte si detail stratégie a u aktuálnych štatistík nájdete Sledovať.
    Sledovanie stratégie.

Nasledujúci postup je pre obe možnosti rovnaký.

Ako nastavíte sledovanie

Nastavenie udalosti pre vás nebude nič nové. Funguje rovnako, ako ste zvyknutí u Diagnostiky. V prípade, že sa vybraná metrika vychýli mimo vami zvolený limit, príde vám upozornenie do e-mailu alebo do Mergada.

  1. V stratégii, respektívne v projekte, môžete sledovať tieto štatistiky: prekliky, objednávky, konverzný pomer a priemerné CPC. V prvom kroku si vyberiete jednu zo spomínaných metrík.
    Výber metrík v Udalosti.
  2. Zvoľte limit, u ktorého vám má Bidding Fox dať vedieť. Môžete zadať absolútne alebo percentuálne vyjadrenie.
  3. Udalosť pomenujte a vyberte jej závažnosť.
    Názov a Závažnosť udalosti.
  4. Opis udalosti je nepovinný. Slúži pre vaše poznámky a spísanie detailných informácií.
  5. Teraz vyberte, či chcete, aby vám upozornenie chodilo do e-mailu alebo do Mergada. V prípade prvej možnosti nezabudnite v Nastavení zadať jeden alebo viac e-mailov, na ktoré vám Lišiak upozornenie zašle.
    Upozornenia e-mailom.
    Ak nechcete notifikáciu zasielať, uvidíte zmeny na stránke Udalosti.
  6. V poslednom kroku môžete zaškrtnúť checkbox pre zobrazenie zmien v grafe.
    Voľba pre zobrazenie zmien v grafe.
    Zvolíte farbu textu, pozadia a popis grafu.
    Grafy v Bidding Foxe.

     

Takýchto udalostí môžete vytvoriť na každý projekt či stratégiu neobmedzené množstvo. Je na vás, čo budete chcieť sledovať, či to budú prekliky, objednávky, konverzný pomer alebo priemerné CPC. Využite nové možnosti Bidding Foxu a majte svoju inzerciu pod kontrolou.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.