Nachádzate sa tu

Ôsmy ročník Nekonferencie priniesol mnoho poučení # 2

Témou ôsmeho ročníka Nekonference bolo Faily nad zlato. Úspechom sa rád pochváli každý, s neúspechom je to často naopak, na ten sa snažíme zabudnúť. Je to ale škoda, pretože práve chyby nám prinášajú najväčšie poučenie. Besteto vyzvalo šesť rečníkov, aby sa o svoje faily podelili a poučili tak účastníkov konferencie.

V prvom článku o Nekonferencií sme zhrnuli o čom hovoril Honza Kotek z Heureky, Naty a Jirka z Mergada a Bidding Foxu a Andy Pavelcová z FitFab Strong. Teraz sa pozrieme na základy grafického dizajnu, nezaplatené faktúry a veľmi zle zvládnutú migráciu webu.

AKÉ POUČENIE SME SI Z NEKONFERENCIE ODNIESLI

Grafických failov ste iste videli viac než dosť. Stretnúť sa s nimi môžete prakticky na každom rohu. David Svoboda z Design Restart na Nekonferencií ukázal, ako jednoducho vytvoriť grafiku v Canve. Zoznámil účastníkov so základnými pravidlami, ktoré je nevyhnutné dodržiavať. Keď tieto základy zvládnete, vaše bannery budú žať chválu a nie posmech. Do grafického pekla sa predsa nechce dostať nikto z nás.

Od grafiky sme sa presunuli do PPC sveta. Veronika Brindzová zhrnula chyby, ktoré urobila ona alebo jej kolegovia a dnes si na ne dáva pozor. Čo by odkázala sama sebe, keby mohla poradiť svojmu mladšiemu ja? 

  • Nespúšťaj kampane v piatok.
  • Zabudni na chybu, ale zapamätaj si, čo ťa naučila.
  • Pri všetkých skontroluj, či majú dvojfázové overenie na sociálnych sieťach. Ušetríš peniaze a veľa starostí.
  • Prechod na nový web? Všetko 2x kontroluj a overuj.

Veronika odporučila prácu s checklistami, vďaka nim sa chyby toľko neopakujú a predídete vďaka nim tomu, že na niečo zabudnete.

Ako ďalší sa slová ujali David a Zdeněk z Creepy.cz. Podelili sa o skúsenosti s nezaplatenými faktúrami a ďalšími problémami, s ktorými sa pri tvorbe značiek a webov stretli. Každý by si mal zapamätať, aké dôležité je si s klientom stanoviť ciele a dohodnúť sa na orientačnom rozpočte.

Poslednú prednášku mal na starosti Vláďa Trevisan z agentúry Besteto. Hovoril o tom, čo všetko sa môže "rozbiť" pri migrácii webu. Použite jednoduché checklisty a vždy si jasne dohodnite čo bude kto robiť aby ste predišli vetám typu – Ja som si myslel, že to urobíte vy.

Nekonferencia bola zakončená veľmi zaujímavou panelovou diskusiou, na ktorej sa preberala budúcnosť marketingu, jeho automatizácia a nahrádzanie robotmi.

Ďakujeme Bestetu za organizáciu tejto výnimočnej akcie. A tiež všetkým účastníkom, ktorí prišli a vytvorili super atmosféru. Tešíme sa na ďalší ročník.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.