Nachádzate sa tu

Ôsmy ročník Nekonferencie priniesol mnoho poučení # 2

Témou ôsmeho ročníka Nekonference bolo Faily nad zlato. Úspechom sa rád pochváli každý, s neúspechom je to často naopak, na ten sa snažíme zabudnúť. Je to ale škoda, pretože práve chyby nám prinášajú najväčšie poučenie. Besteto vyzvalo šesť rečníkov, aby sa o svoje faily podelili a poučili tak účastníkov konferencie.

V prvom článku o Nekonferencií sme zhrnuli o čom hovoril Honza Kotek z Heureky, Naty a Jirka z Mergada a Bidding Foxu a Andy Pavelcová z FitFab Strong. Teraz sa pozrieme na základy grafického dizajnu, nezaplatené faktúry a veľmi zle zvládnutú migráciu webu.

AKÉ POUČENIE SME SI Z NEKONFERENCIE ODNIESLI

Grafických failov ste iste videli viac než dosť. Stretnúť sa s nimi môžete prakticky na každom rohu. David Svoboda z Design Restart na Nekonferencií ukázal, ako jednoducho vytvoriť grafiku v Canve. Zoznámil účastníkov so základnými pravidlami, ktoré je nevyhnutné dodržiavať. Keď tieto základy zvládnete, vaše bannery budú žať chválu a nie posmech. Do grafického pekla sa predsa nechce dostať nikto z nás.

Od grafiky sme sa presunuli do PPC sveta. Veronika Brindzová zhrnula chyby, ktoré urobila ona alebo jej kolegovia a dnes si na ne dáva pozor. Čo by odkázala sama sebe, keby mohla poradiť svojmu mladšiemu ja? 

  • Nespúšťaj kampane v piatok.
  • Zabudni na chybu, ale zapamätaj si, čo ťa naučila.
  • Pri všetkých skontroluj, či majú dvojfázové overenie na sociálnych sieťach. Ušetríš peniaze a veľa starostí.
  • Prechod na nový web? Všetko 2x kontroluj a overuj.

Veronika odporučila prácu s checklistami, vďaka nim sa chyby toľko neopakujú a predídete vďaka nim tomu, že na niečo zabudnete.

Ako ďalší sa slová ujali David a Zdeněk z Creepy.cz. Podelili sa o skúsenosti s nezaplatenými faktúrami a ďalšími problémami, s ktorými sa pri tvorbe značiek a webov stretli. Každý by si mal zapamätať, aké dôležité je si s klientom stanoviť ciele a dohodnúť sa na orientačnom rozpočte.

Poslednú prednášku mal na starosti Vláďa Trevisan z agentúry Besteto. Hovoril o tom, čo všetko sa môže "rozbiť" pri migrácii webu. Použite jednoduché checklisty a vždy si jasne dohodnite čo bude kto robiť aby ste predišli vetám typu – Ja som si myslel, že to urobíte vy.

Nekonferencia bola zakončená veľmi zaujímavou panelovou diskusiou, na ktorej sa preberala budúcnosť marketingu, jeho automatizácia a nahrádzanie robotmi.

Ďakujeme Bestetu za organizáciu tejto výnimočnej akcie. A tiež všetkým účastníkom, ktorí prišli a vytvorili super atmosféru. Tešíme sa na ďalší ročník.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.
Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.
Správne spárované produkty sú kľúčom k viditeľnosti na Heureke aj Zboží.cz. Tento praktický návod vás prevedie základmi párovania, ukáže najčastejšie chyby, tipy na opravu názvov aj využitie nástrojov ako Mergado, Bidding Fox alebo Pairing Bear. Naučíte sa, ako nastaviť feed, kontrolovať diagnostiku a dostať ponuky tam, kde zákazníci skutočne nakupujú.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.