Nachádzate sa tu

Lišiaci sa vzdelávali na E-commerce Berlín Expo

V januári sme sa zúčastnili Reshoperu v Prahe ako vystavovatelia. Minulý týždeň sme sa boli pozrieť na e-commerce akciu z opačnej strany a navštívili sme E-commerce Berlín Expo. Ako taký veľtrh v Berlíne prebiehal?

Naša cesta do Berlína začala v skorých ranných hodinách presunom na letisko vo Viedni. Autobus vystriedalo lietadlo a my sme sa ani nie za hodinku ocitli v Berlíne. Pre niektorých z výpravy to bolo prvýkrát a tak sme sa tešili na prehliadku mesta. Prišli sme o deň skôr ako sa konal veľtrh spojený s konferenciou a preto sme mali čas na spoznávanie okolia.

V pláne našej prehliadky nemohla chýbať Eastside Gallery, Memoriál obetiam holokaustu, ani televízna veža, či Brandenburská brána. Ochutnali sme vyhlásený curry wurst i Mustafa kebab. Po nachodených pekných pár kilometrov sme sa už tešili do postele a následne na veľtrh, kvôli ktorému sme prišli.

E-commerce Berlin Expo ponúkol bohatý program

Veľtrh sa konal v prerobených priestoroch výrobných hál a tak tehly a rôzne rúry trčiace zo stropu dodávali celej akcii svojrázny nádych. V dvoch veľkých sálach sme mohli nájsť vystavovateľov, ktorí ponúkali SEO v krabičke, produktové fotografie, dopravu, agentúrne služby, či e-shopové riešenia. Medzi stánkami sa objavili aj dve české firmy a to Roivenue a Shopsys.

Kto mal prejdené stánky, mohol sa venovať samovzdelávaniu vo forme prednášok. Na štyroch miestach prebiehali súčasne v anglickom jazyku. Témy boli rôzne. Od technického rázu až po content, či influencerov. Nás zaujali rečníci zo Zalando, ktorí prednášali o ťažkostiach získavania nových zákazníkov. Dnešným trhákom je jednoznačne móda, ktorej nákup cez aplikácie rastie.

K akým dátam má umelá inteligencia prístup a ako sa v priebehu histórie zdokonalovali ukázal v svojej prednáške Nuno Batista z Digital Marketing Swatch Group. Ten sa rozhodol rozprávať o umelej inteligencii a jej schopnosti vzdelávať sa na e-commerce platformách.

Tešíme sa, že sme si mohli E-commerce Berlín Expo prejsť ako účastníci, zúčastniť sa prednášok a teraz neostáva už nič iné, len novo nadobudnuté poznatky využiť pri našej práci.

Eastside Gallery je obľúbené turistické miesto.
Osvetlená Brandenburská brána má svoje čaro.
Veľtrh sa konal v prerobených priestoroch výrobných hál.
Rečníci zo Zalando prednášali o ťažkostiach získavania nových zákazníkov.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Marketing Miner končí s porovnávačmi tovaru. S potrebnými dátami vám pomôžu líšky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. januára 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerov. Pýtate sa, čo bude s vašimi dátami a štatistikami z porovnávačov? Nemajte strach, líšky sa o ne postarajú.
Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.