Vďaka reportom máte prehľadný výpis, ako sa vášmu e-shopu darí. Ukážeme si nielen celkové štatistiky, ale aj údaje na úrovni produktov. Pustite si video a dostaňte svoj projekt ešte viac pod kontrolu.
Napísal / Dominika Postavová / štvrtok, 18. jún 2020 - 15:30
Dominika působí jako ředitelka týmu Bidding Fox technologies a zároveň Product Owner aplikací Bidding Fox a Pricing Fox. Mimo jiné zastřešuje vývoj aplikací, zlepšování nástrojů a kompletní komunikaci včetně odborných konzultací a školení.
Kontrolujete pravidelne aké má vaša konkurencia ceny produktov, dopravy, dobu dodania a ďalšie? A viete, či sa na trhu neobjavil ďalší e-shop, ktorý predáva rovnaký tovar, ako vy? Sledovanie konkurencie môže byť veľmi náročné a zdĺhavé. Práve preto sme do Bidding Foxu pridali novú podstránku, na ktorej všetky tieto informácie nájdete. O čo ide?
Aby nástroj fungoval ako potrebujeme, musíme ho vždy dobre nastaviť. Preto sme pripravili video „začíname“, aby sme vám poradili, aké prvé kroky s lišiakom urobiť. Sledujte nás, ďalšie návody budú nasledovať.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.
Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.
Pridať nový komentár