Prečo Heureka hlási price_don't_match a ako sa tohto varovania zbaviť? Vďaka drobnej úprave skriptu merania konverzí to teraz pôjde ako po masle. V článku vám ukážeme, ako na to.
Produktové vs. neproduktové položky
Heureka umožňuje sledovať, koľko ľudí, ktorí sa z nej prekliknú do e-shopu, skutočne urobí objednávku. Doteraz, samozrejme, nastával problém, ak sa celková cena líšila od súčtu cien produktov, napríklad kvôli započítanej doprave, zľavovému poukazu a pod.
Po úprave skriptu, ktorý má meranie konverzií na starosť, je ale možné do objednávok pridávať už aj neproduktové položky ako je práve zmienená doprava, voucher, alebo napríklad poistenie, darčekové balenie a ďalšie bez toho, aby dochádzalo k varovaniu, že sa ceny nezhodujú.
Pridajte neproduktové položky do objednávok
Neproduktové položky pridáte pomocou nasledujúceho riadku:
javascript
heureka('add_additional_item', 'ITEM_NAME', 'SINGLE_ITEM_PRICE', 'NUMBER_OF_ITEMS');
Tento riadok vložíte toľkokrát, koľko rôznych neproduktových položiek chcete k objednávkam pridať. Riadok konkrétne pridáva:
- Názov položky
(= ITEM_NAME)
, ktorý nie je povinný, ale doporučujeme ho pridať pre jednoduchšiu identifikáciu - Cenu jedného kusu
(= SINGLE_ITEM_PRICE)
- Počet kusov v objednávke
(= NUMBER_OF_ITEMS)
Výsledné riadky by teda mohli vyzerať nejak takto:
heureka('add_additional_item', 'Voucher 100Kc', '-100', '1');
heureka('add_additional_item', 'Poštovné', '79', '1');
Majte Heureka meranie konverzií pod palcom
Uvedený kód sa bude, samozrejme, následne dynamicky generovať podľa obsahu danej objednávky. Vďaka nemu bude možné merať konverzie aj po zahnutí neproduktových položiek, pretože cena zostane zhodná s total_price.
Majte nielen meranie konverzií, ale aj zbožáky zmáknuté lišiacky. Vyskúšajte našu aplikáciu Bidding Fox, s ktorou ušetríte Čas aj peniaze a nebudete mať z toho vŠetky nervy v kýbli. S Lišiakom navyše neminiete žiadnu ďalšiu novinku! :)
Pridať nový komentár