Nachádzate sa tu

Úprava merania konverzií na Heureke. Ako zahrnúť dopravu či poukaz v objednávke?

Prečo Heureka hlási price_don't_match a ako sa tohto varovania zbaviť? Vďaka drobnej úprave skriptu merania konverzí to teraz pôjde ako po masle. V článku vám ukážeme, ako na to.

Produktové vs. neproduktové položky

Heureka umožňuje sledovať, koľko ľudí, ktorí sa z nej prekliknú do e-shopu, skutočne urobí objednávku. Doteraz, samozrejme, nastával problém, ak sa celková cena líšila od súčtu cien produktov, napríklad kvôli započítanej doprave, zľavovému poukazu a pod.

Po úprave skriptu, ktorý má meranie konverzií na starosť, je ale možné do objednávok pridávať už aj neproduktové položky ako je práve zmienená doprava, voucher, alebo napríklad poistenie, darčekové balenie a ďalšie bez toho, aby dochádzalo k varovaniu, že sa ceny nezhodujú.

Pridajte neproduktové položky do objednávok

Neproduktové položky pridáte pomocou nasledujúceho riadku:

javascript

heureka('add_additional_item', 'ITEM_NAME', 'SINGLE_ITEM_PRICE', 'NUMBER_OF_ITEMS');

Tento riadok vložíte toľkokrát, koľko rôznych neproduktových položiek chcete k objednávkam pridať. Riadok konkrétne pridáva: 

  • Názov položky (= ITEM_NAME), ktorý nie je povinný, ale doporučujeme ho pridať pre jednoduchšiu identifikáciu
  • Cenu jedného kusu (= SINGLE_ITEM_PRICE)
  • Počet kusov v objednávke (= NUMBER_OF_ITEMS)

Výsledné riadky by teda mohli vyzerať nejak takto:

heureka('add_additional_item', 'Voucher 100Kc', '-100', '1');

heureka('add_additional_item', 'Poštovné', '79', '1');

Majte Heureka meranie konverzií pod palcom

Uvedený kód sa bude, samozrejme, následne dynamicky generovať podľa obsahu danej objednávky. Vďaka nemu bude možné merať konverzie aj po zahnutí neproduktových položiek, pretože  cena zostane zhodná s total_price.

Majte nielen meranie konverzií, ale aj zbožáky zmáknuté lišiacky. Vyskúšajte našu aplikáciu Bidding Fox, s ktorou ušetríte Čas aj peniaze a nebudete mať z toho vŠetky nervy v kýbli. S Lišiakom navyše neminiete žiadnu ďalšiu novinku! :)

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Prečo Heureka hlási price_don't_match a ako sa tohto varovania zbaviť ? Vďaka drobnej úprave skriptu merania konverzí to teraz pôjde ako po masle. V článku vám ukážeme, ako na to.
Chystáte sa použiť párovanie dát ku produktom podľa CODE v Bidding Foxe? Máme pre vás jednoduchý návod, ako CODE dostať do Heureka feedu zo Shoptetu. Nepotrebujete zložité úpravy pravidiel, celý postup je rýchly a zvládne ho každý e-shopár.
Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.