Nachádzate sa tu

Ako vypátrať chybne spárované produkty v inzercii na Heureke

Odhaľme chybne spárované produkty v inzercii Heureky pomocou Mergada a Bidding Fox Elements. Odstránením nezrovnalostí zamedzíme zbytočnému preklikaniu kreditu, ktoré neprináša objednávky.

Bidding Fox Elements

Aby sme boli schopní chyby odhaliť, nezaobídeme sa bez Bidding Fox Elements. V aplikácii v oddelení „Heureka - informácie o produkte“ si aktivujeme element „2. najnižšia cena“.

Rozhranie Bidding Fox Elements
Rozhranie Bidding Fox Elements

 

Mergado

Nový pomocný element na vytvorenie výberu

V ďalšom kroku sa presunieme do Mergada, kde si vytvoríme nový element. V našom prípade sme element pomenovali „PRICE_RATIO“, do ktorého vypočítame pomer medzi našou cenou a cenou druhej najlacnejšej ponuky na produktovej karte Heureky.

Rozhranie Mergada – Elementy
Rozhranie Mergada – Elementy

 

Nové pravidlo pre výpočet pomeru cien

Následne pokračujeme vytvorením nového pravidla. Potrebujeme, aby bolo pravidlo výpočetné a aplikované na všetky produkty vo feede.

 

TIPPravidlo môžete samozrejme aplikovať aj na užší výber produktov. Záleží na tom, ako veľký výber potrebujete mať pod kontrolou.

 

Do kolónky „Element“ dosadíme ten, ktorý sme vytvorili v predošlom kroku – „PRICE_RATIO“.

Na záver dosadíme vzorec, ktorý má za úlohu pomerovať cenu každého produktu vo feede s druhou najnižšou cenou konkurenčného produktu na produktovej karte Heureky.

VÝPOČET: %PRICE_VAT%/%BFE_H_MIN_PRICE2%

Rozhranie Mergada – Pravidlá
Rozhranie Mergada – Pravidlá

 

Nový výber podozrivých produktov

Presunieme sa na podstránku „Produkty“ a vytvoríme nový výber. Ide nám o to, nájsť produkty vo feede, ktorých cena je nižšia o 70 percent v porovnaní s cenou konkurenčného výrobku na druhom mieste produktovej karty Heureky.

[PRICE_RATIO] < "0.3"

Rozhranie Mergada - Produkty
Rozhranie Mergada - Produkty
TIPV našom príklade uvádzame 70 percent, vy si prirodzene dosaďte hodnotu, ktorá má pre vás zmysel.

Týmto sme vytvorili výber potenciálnych chybne spárovaných produktov. Aby boli spárované správne, je vhodné ich z času na čas skontrolovať a podľa potreby ich zápis vo feede upraviť. V prípade, že sem nespadá ani jeden produkt, je to pre nás dobré znamenie.

Ak by ste mali ohľadne nastavenia nejasnosti, neváhajte nás kontaktovať, radi vám poradíme.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.