Nachádzate sa tu

PROBIDDING 2019 – predstavujeme rečníkov a ich prednášky #1

Konferencia PROBIDDING 2019 sa pomaly blíži. My by sme vám radi predstavili prvých troch prednášajúcich a témy, ktorým sa budú venovať.

Šárka Cihlová

5. rokom pracujem v agentúre Redmedia, kde pomáham rásť prevažne klientom z oblasti e-commerce. Vo svojej praxi sa najčastejšie pohybujem v PPC systémoch, cenových porovnávačoch a analytike.

 

 

 

PREDNÁŠKA: KĽÚČ K SEGMENTÁCII PRODUKTOV PRI VÄČŠÍCH E-SHOPOCH

Ukážem vám, ako nad segmentáciou produktov premýšľam, aké podklady využívam a checklist, s ktorým pracujem.

Na reálnom príklade popíšem:

  • Ako sme sa zladili s klientom.
  • Ako som proces aplikovala do Mergada a Bidding Foxu.
  • Ako s dátami ďalej pracujeme a čo nám to prinieslo.

 

Lída Svitálková

S porovnávačmi tovaru pracujem štvrtým rokom, teraz v spolupráci s výkonnostnou agentúrou optimio. Som certifikovanou špecialistkou Heureky, Beedu a Mergada.

 

 

 

 

PREDNÁŠKA: AKO POSTUPUJEM PRI AUDITE HEUREKY A ZBOŽÍ

Prejdeme spolu checklist najčastejších chýb, na ktoré som narazila pri auditoch účtov Heureky i Zboží. Odpovieme si i na otázku, kedy bidding nemá zmysel a prečo.

 

Jirka Drážný

Posledných 7 rokov sa zaoberám online marketingom na rôznych projektoch a pozíciách. Posledné 2 roky pracujem ako konzultant v marketingovej agentúre PRIA, kde sa mimo iné venujem aj cenovým porovnávačom.

Systém, ktorý mi poslednou dobou padol do oka je GLAMI. V pravidelnej správe mám 2 veľké e-shopy, ktoré majú na GLAMI.cz celkový obrať v rádoch desiatok miliónov ročne. Ďalej riešim aj ich slovenské klony, robím konzultácie a výpomoc pre menšie e-shopy.

PREDNÁŠKA: AKO NA STRATÉGIU, ANALYTIKU A OPTIMALIZÁCIU GLAMI

V mojej prednáške sa pozrieme na strategické pohľady na GLAMI. Čo od neho môžete očakávať a ako sa naň pripraviť. Povieme si o tom, že je potrebné poznať vaše portfólio, aby ste mohli GLAMI skrotiť a ako efektívne zbierať dáta pre optimalizáciu. A v neposlednej rade budem hovoriť o tom, ako uvažovať o biddingu na GLAMI a ako si ho nastaviť.

 

 

V ďalšom článku si predstavíme zvyšných troch prednášajúcich a ich témy – Vláďu Trevisana, Petru Mikuláškovou a Janu Dzuričkovú. Máte na prednášajúcich nejaké otázky, na ktoré by ste na konferencii radi počuli odpoveď? Napíšte nám ich.

Na konferenci PROBIDDING 2019, která se koná 16. 5., od 10:00 do 17:00 v Impact Hubu v Brně. Je ZDARMA a přihlásíte se na ni TADY.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.