Nachádzate sa tu

Lišiaci sa vzdelávali na E-commerce Berlín Expo

V januári sme sa zúčastnili Reshoperu v Prahe ako vystavovatelia. Minulý týždeň sme sa boli pozrieť na e-commerce akciu z opačnej strany a navštívili sme E-commerce Berlín Expo. Ako taký veľtrh v Berlíne prebiehal?

Naša cesta do Berlína začala v skorých ranných hodinách presunom na letisko vo Viedni. Autobus vystriedalo lietadlo a my sme sa ani nie za hodinku ocitli v Berlíne. Pre niektorých z výpravy to bolo prvýkrát a tak sme sa tešili na prehliadku mesta. Prišli sme o deň skôr ako sa konal veľtrh spojený s konferenciou a preto sme mali čas na spoznávanie okolia.

V pláne našej prehliadky nemohla chýbať Eastside Gallery, Memoriál obetiam holokaustu, ani televízna veža, či Brandenburská brána. Ochutnali sme vyhlásený curry wurst i Mustafa kebab. Po nachodených pekných pár kilometrov sme sa už tešili do postele a následne na veľtrh, kvôli ktorému sme prišli.

E-commerce Berlin Expo ponúkol bohatý program

Veľtrh sa konal v prerobených priestoroch výrobných hál a tak tehly a rôzne rúry trčiace zo stropu dodávali celej akcii svojrázny nádych. V dvoch veľkých sálach sme mohli nájsť vystavovateľov, ktorí ponúkali SEO v krabičke, produktové fotografie, dopravu, agentúrne služby, či e-shopové riešenia. Medzi stánkami sa objavili aj dve české firmy a to Roivenue a Shopsys.

Kto mal prejdené stánky, mohol sa venovať samovzdelávaniu vo forme prednášok. Na štyroch miestach prebiehali súčasne v anglickom jazyku. Témy boli rôzne. Od technického rázu až po content, či influencerov. Nás zaujali rečníci zo Zalando, ktorí prednášali o ťažkostiach získavania nových zákazníkov. Dnešným trhákom je jednoznačne móda, ktorej nákup cez aplikácie rastie.

K akým dátam má umelá inteligencia prístup a ako sa v priebehu histórie zdokonalovali ukázal v svojej prednáške Nuno Batista z Digital Marketing Swatch Group. Ten sa rozhodol rozprávať o umelej inteligencii a jej schopnosti vzdelávať sa na e-commerce platformách.

Tešíme sa, že sme si mohli E-commerce Berlín Expo prejsť ako účastníci, zúčastniť sa prednášok a teraz neostáva už nič iné, len novo nadobudnuté poznatky využiť pri našej práci.

Eastside Gallery je obľúbené turistické miesto.
Osvetlená Brandenburská brána má svoje čaro.
Veľtrh sa konal v prerobených priestoroch výrobných hál.
Rečníci zo Zalando prednášali o ťažkostiach získavania nových zákazníkov.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.