Júnové lišiacke novinky

Hoci sú prípravy na letnú sezónu v plnom prúde, odložte na chvíľu plánovanie dovolenky a prečítajte si mesačný súhrn noviniek.

Život u lišiakov

V júni sme rozšírili playlist na Youtube hneď o tri videonávody a tým uzavreli rubriku „Stránky v aplikácii”. Ďalšie videá pripravujeme.

Veľký posun sa udial u aplikácie Pricing Fox. Automatická cenotvorba je opäť o niečo jednoduchšia a dostupnejšia. Pribudlo veľa zaujímavých funkcií. Jedná sa napríklad o stránku Exporty, rozšírenie pravidiel alebo napojenie na e-shopový systém Shoptet. A je toho oveľa viac. Navštívte web appky, kde nájdete okrem iného aj návody na jednoduché a efektívne nastavenie.

Feed Image Editor, Mergado a vyhľadávače tovaru

Aplikácia pre platformu Mergado, Feed Image Editor, predstavila v priebehu minulého mesiaca zásadnú novinku. Súčasťou appky sa stala diagnostika produktových obrázkov, vďaka ktorej si udržíte prehľad v možných chybách ovplyvňujúcich inzerciu obrázkov. Opravy budú jednoduchšie vďaka inováciám týkajúcich sa šablón alebo textového formátovania.

Na blogu Mergada objavíte zaujímavosti nielen zo sveta vyhľadávačov tovaru. Pripravené sú pre Vás aj návody, ktoré prezradia, ako postupovať pri zálohovaní feedu alebo aký je najlepší postup pri zakladaní nového exportu.

Zboží.cz si pre svojich užívateľov pripravilo akciu – Mesiac biddingu. V článku sa dozviete o možných úskaliach biddingu, ako ich vyriešiť a ďalšie užitočné informácie.

Heureka okrem tradičných content zmien a spustených kategórií do sveta posiela nový cenník css programu a automatické dobíjanie kreditu. Viac info na ich blogu.

 

Zhrnuli sme Vám to najdôležitejšie z júnového diania vo svete vyhľadávačov a porovnávačov tovaru. Ak chcete zostať v obraze, určite nezabudnite sledovať náš blog a sociálne siete. Prajeme Vám pekné letné dni.

Pridať nový komentár

Ďalšie články

Fox News
Jar je za nami a slniečko začína svietiť čím ďalej viac. Než vymeníme mikiny za plavky, poďme si predstaviť novinky za uplynulé štyri týždne.
segmantácia produktov
Určite ste už niekedy riešili, s ktorými produktmi začať pri optimalizácii inzercie. Teraz si ukážeme spôsob, ako na produkty nazerať.