Ako na PPC režim na Heureke

Na Heurece se často setkáváme s pojmem PPC režim. Jaký je rozdíl mezi FREE a PPC režimem a proč je kolem biddingu na Heurece takový rozruch? 

PPC režim na Heureke využíva 40 % e-shopov. 92 % e-shopov zaznamenalo nárast preklikov, po prechode z FREE na PPC režim a v priemere vzrástli prekliky trojnásobne. Samozrejme záleží na tom, v akej kategórii sú vaše produkty zaradené. Podľa Heureky sa práve teraz najviac oplatí prepnutie do PPC režimu v kategóriách Obuv, Bicykle, Liehoviny, Chladničky, Práčky, Vysávače, Notebooky a Tablety. Tie majú vysokú návštevnosť a viac než tretina produkotv patrí k jednému e-shopu. Vysoká konkurencia je v kategórii Mobilné telefóny, Notebooky a Voľne predajné lieky.

Zobrazenie produktov

Produkty vo Free režime sa zobrazujú iba pri použití fulltextového vyhľadávania na posledných miestach, až za spárovanými ponukami. Radia sa podľa relevácie a často dochádza k tomu, že je ťažké ich dohľadať.

E-shopy v PPC režime sa párujú do kategórií, kde sú ponuky zoradené podľa ceny. Produkty sa dajú filtrovať podľa parametrov a je u nich možné biddovať.

V prípade, že chcete byť len súčasťou Heureky a neprajete si, aby vám to prinieslo ďalšiu prácu, ale ani výhody naviac, zostaňte vo FREE režime. Ak ale chcete, aby vám Heureka prinášala viac preklikov a objednávok, váš e-shop bol viac vidieť a mohli ste produkty biddovať, prejdite do PPC režimu a začnite využívať jeho výhody.

Heureka pripravila veľmi zaujímavú infografiku, ktorá znázorňuje, aký je rozdiel medzi FREE a PPC režimom.

Infografika

Pripojte sa k e-shopom, ktoré využívajú potenciál Heureky a majú vďaka nej vyšší obrat. Začnite svoje produkty biddovať. Je to jednoduché, stačí dobiť kredit a v administrácii na Heureke môžete začať párovať a biddovať.

Celý článok od Heureky si môžete prečítať tu.

Pridať nový komentár